وبلاگ

دوزیست برای اکران سینما ساخته شده است

جناب برزو نیک نژاد، استاد گرانقدر موسسه فرهنگی هنری نقش اول در رابطه با اکران آخرین اثر سینمایی خود فیلم “دوزیست” در مصاحبه با خبرگزاری ها چنین اذعان داشت:
دوست ندارم فیلم سینمایی را در تلویزیون ببینم
دوزیست” برای اکران در سینما ساخته شده است.

برزو نیک‌نژاد کارگردان “دوزیست” عنوان کرد: من اطلاع و آگاهی کامل درباره اکران آنلاین ندارم چون یک اتفاق نوپا و جدید است و باید زمان بگذرد تا متوجه شویم چه سرانجامی پیدا می‌کند.

این کارگردان ادامه داد: به طور کلی به نظرم سینما یک نوستالژی است و خودم دوست دارم فیلم را روی پرده سینما ببینم. من نود درصد فیلم‌هایی را که در ایران ساخته می‌شود روی پرده نقره‌ای می‌بینم چون دوست ندارم یک فیلم سینمایی را در قاب تلویزیون ببینم، چه رسد در قاب‌های کوچک‌تری مثل تبلت و موبایل! ترجیحم این است که همه فیلم‌های سینمایی را روی پرده سینما ببینم.

قطعاً علاقه‌مندی من این است که “دوزیست” روی پرده سینما دیده شود، چون بر اساس ابعاد سینما ساخته شده است، هرچند این فیلم نماهای بسته زیادی دارد اما محاسبات ما برای ساخت آن، بر اساس پرده سینما بوده است. خودم هم دوست دارم این اثر در سینما اکران شود.

فیلم “دوزیست” قصه‌ای دارد که بعید می‌دانم به این زودی‌ها رنگ کهنگی به خود بگیرد. من می‌دانم که معنی کهنه نشدن این است که یک فیلم می‌تواند حتی بیست سال بعد هم تماشایی باشد و تازگی خود را حفظ کند، در عین حال حتماً‌ بهتر است از زمان تماشای فیلم زیاد نگذرد. امیدوارم این اتفاق برای “دوزیست” رخ ندهد و زودتر و در دوران پساکرونا به نمایش دربیاید با این وجود هر تصمیمی که تهیه‌کننده فیلم بگیرد برای من قابل احترام و اجراست.
.


.

نویسنده: مدیر نقش اول

موسسه فرهنگی هنری نقش اول با انگیزه ارتقای سطح دانش و ترویج و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل و بر اساس اهداف فرهنگی اعضای موسس فعالیت خود را از شهریور ماه ۱۳۹۷ آغاز نمود.

دیدگاهتان را بنویسید